زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

فرصت تحصیل رایگان در دانشگاههای نروژ- ترم پائیز 2012 میلادی

این مطلب در اینجا بروز شده است. لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید.
نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:15

ممنون از اطلاعات خوبتون

مصطفی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:02

خیلی عالی بود.عااااااااااالی
دست و پنجت درد نکنه
انشاالله خدا خیرت بده
و انشاالله که همیشه و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی

َعلیرضا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:47

سلام
واقعا مفید بود
خیر از جوونیت ببینی

محمد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

سلام امیدوارم همیشه روند مثبتی مثل الان طی کنین واقعا مطالب مفیذ و جامع بود ممنونم دوستهای عزیز

حسن سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44

باتشکر از اطلاعات خوبتون.
میخواستم درباره ی دریافت کمک هزینه ی تحصیلی از دانشگاه بدونم

درود
شما می توانید مستقیما از سایت دانشگاه موردنظرتان این موضوع را پیگیری نمایید.اسکولارشیپ های تحصیلی در نروژ به دلیل رایگان بودن دانشگاهها بسیار به ندرت ارائه می شوند.

sheema دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:55

slm bebakhshid man ta 3sale dh vase norway mikham eghdam konam ama az alan mikham beram kelas zabuneshuno yad begiram ama mitarsam ta 3 sale dg shahrieh dar beshe benazaretun oza chetorie khialam rahat bashe ke hala hala ha pooli nemishe daneshgahaye norway?

درود دوست عزیز
امیدوارم که اینگونه باشد.به هر صورت نمی توان پیش بینی کرد.خوش بین باشید

Ramin شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:38

سلام
واقعا از اطلاعات مفیدتان بسیار تشکر می کنم.
ببخشید من فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار با معدل 17 هستم و تو IELTS نمره 5 گرفتم 2 سال سابقه کار دارم. بنظر شما می توانم برای NTNU امیدوار باشم؟
اگر نه کدام مورد رو باید تقویت کنم؟
در ضمن من ابتدا کاردانی گرفتم که معدل اون هم 16 هست آیا می تونم اقدام کنم؟
ممنون از راهنماییتون.

درود دوست عزیز
بله.چرا که نتونید! شرایط ورودی رو برای رشته خودتون در سایت دانشگاه بررسی کنید.مدرک زبان و آخرین مدرک تحصیلی را آماده کنید تا بتوانید اقدام کنید.پیروز باشید

مریم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12

با سلام من لیسانسم کامپیوتره ایا میتونم در دانشگاههای نروژ برای فوق لیسانس MBA بخونم؟

درود
بله.به پیوند زیر بروید و نام رشته مورد نظر خود را در بخش مربوطه جستجو کنید
http://www.studyinnorway.no/sn/Masters-course-search

مرتضی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:49

سلام،

خیلی ممنون از اطلاعات کاملی که فراهم کرید. من فوق لیسانس مهندسی صنایع دارم با معدل 17 و می خوام برای یه دوره فوق لیسانی مدیریت پروژه در NTNU درخواست بدم. نمیدونم این کار امکان پذیر هست یا نه؟ درضمن چون برای این مستر رشته های مهندسی رو ترجیح میدن من نمیتونم با لیسانسم اپلای کنم چون لیسانسم مهندسی نیست و درضمن نمرات فوقم خیلی بهتره ;) ببخشید روده درازی کردم
پیروز باشید...

درود دوست من
بله.چرا که نه! شما می توانید برای دوره کارشناسی ارشد برای دانشگاههای نروژ اقدام کنید.آخرین مدرک تحصیلی تان ملاک است.مشکلی نیست.شاد و پیروز باشید

آتنه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:49

مرسی از اطلاعات خوبتون

فرهنگ چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

ممنون از اطلاعاتتون چند تا سوال داشتم یکی این که در فرم اولیه دقیقا چه مطالبی رو از ما میخوان ؟ سوال بعد این که ما تا چه زمانی فرصت داریم که نمره زبان رو برای اونها ارسال کنیم مثلا deadline ntnu تا 1 دسامبر . و سوال دیگه این که برای چند رشته در ان واحد میشه درخواست داد یا نه!! ممنون میشم اگه کامل جواب بگیرم بازهم ممنون از دستاندر کاران این سایت

درود دوست عزیز
در فرم اولیه مشخصات کلی از شما خواسته می شود تا پس از بررسی اولیه مشخص شود که شما حائز شرایط لازم برای اقدام کردن هستید یا خیر.ددلاین ارسال مدارک برای هر دانشگاه در سایت خود دانشگاه در بخش پذیرش نوشته شده است.شما می توانید برای هر دانشگاه برای هر رشته ای که دوست دارید اقدام کنید.محدودیتی وجود ندارد
شاد و پیروز باشید

sara شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:40

سلام خسته نباشید .مطالب اینقدر جامع و مفید هست که دلم نیومد از زحماتتون تشکر نکنم. امیدوارم همیشه در راه درست زندگی قدم بردارید.ممنون

سپاس از مهرت سارا جان

mj یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:56

سلام میخواستم بدونم آیا امکان تحصیل در دانشگاههای نروژ در رشته داروسازی برای کسی با شرایط من
(دیبلم تجربی با معدل شانزده و بیست صدم)
راستی نمره ایلتسم 5 هست البته دارم رو زبانم کار میکنم وجود داره
2-واینکه من هم باید زبان نروژی را یادبگیرم یا نه

درود دوست عزیز
شما می توانید به زبان انگلیسی در رشته موردنظر خودتان در نروژ تصیل کنید.نمره زبان هر رشته در سایت آن دانشگاه نوشته شده است
به آخرین مطلب موجود در وبلاگ مراجعه نمایید

helena دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

ba salam
mikhstam bedonam ke reshte kohnawardi dar norway hast ya na?y

سارا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

با سلام من تازه این سایتو دیدم بلد نیستم فرم رو تکمیل کنم راهنماییم کنید تنکس.برای دکترا ام بی ای کدام دانشگاه

http://skyofnorway.blogsky.com/1390/07/16/post-17

taher چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:01

ba salam mikhastam ye khordh dar barahy reshta mechanic khodrao dar maghta arshad bedoonam dar norway che joori ast.
merci...

درود بر شما
لطفا سایت زیر را مطالعه کنید.شما می توانید رشته موردنظرتان را در بخش مربوطه جستجو کنید
www.studyinnorway.no

snour چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

salam mamnon az zahamat shoma dar in zamine man yek soal dashtm baray pazarish dar danshqah hay norway aga bkham adebiat zaban bekhonm madarek madresa ham lazem mishe

درود
آخرین مدرک تحصیلی نیاز است.دیپلم یا لیسانس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد