زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

کشورهای اسکاندیناوی در صدر شادترین کشورهای دنیا

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
گیتا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:51

من به تازگی برای پذیرش دانشگاهNTNU اقدام کردم و از طریق سایت اپلای ابرود با وبلاگ شما آشنا شدم. مطالب بسیار مفید و خواندنی در وبلاگتان گردآوری کردید. ممنون استفاده کردم و به دوستانم توصیه خواهم کرد. شاد و موفق باشید.

درود گیتا جان و سپاس از اینکه توجه می کنید.شاد و پیروز باشید

لقمان زند سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:00

با سلام و درود فراوان...
من به تازگی تصمیم گرفتم که برای زندگی و ادامه تحصیلات ب خارج بروم و با اطلاعاتی که شما در زمینه معرفی کشروها و سایر موارد دیگر مربوطه که در سایت قرار داده اید بتوانم بهتر تصمیم بگیرم ..

بسیار سپاس گذارم

درود و سپاس فراوان از مهرتان

ناظمی سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:00

سلام
من نمیتونم نسخه pdf و فهرست کشورها رو دانلود کنم!

درود
احتمالا بخاطر این است که منبع پیوند نشانی پیوند را تغییر داده است یا آن پیوند یا لینک توسط مالک آن دیگر از دسترس خارج شده است

ی دانشجو یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:50

ولی ب نظر من این معیارهایی ک اورده مصداقش برا ما با اونا فرق دار کدوم کشوره ک انقدر تعطیلات داشت باشه؟! یا تو کدوم کشوره ک خانومای پاک بتونن شبا بدون اینک مزاحمی داشته باشن بیرون باشن()خانومای باحجاب درساز همه کسایی ک خارج رفتنو اونجا اقمت گرفتن بپرسی اکثریتشون راضی نیستن مگه همه امکانات مادیفراهم نیس براشون؟ من نمخوام بگم ما مشکل نداریم چرا خیلیمداریم ولی بیاید هویتمونو ب دست دیگران ندیم معیارامونم با دینمون چک کنیم اون موقع شاید جامون تغییر کنه

سینا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:05

اجرتون با کلید اسرار

ال دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:56

ازکدوم دین حرف میزنی خوش تیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد