زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

وضعیت تابعیت دوگانه در نروژ،ایران و سایر کشورهای جهان

خواننده گرامی:

این مطلب در سایت "زیرآسمان نروژ" بروز شده است. لطفا برای مطالعه مطلب به اینجا مراجعه کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
ariyan یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:15

hamvatane aziz salam,ba tashakor az maghaleye tahghighi va mostanade shoma motaasefam ezhar nazarhaye gheyre elmi dar jaryane mozooe khavari hata dar majlese irab iran soorat paziroft.man belahaze tahsilatam ke hoghoogh dar maghtae doctorast,motaasefam hame ezhare nazar nemoodand joz asatide hoghooghe beynol melale khosoosi hamchon jenabe ostad mokarami,ya doctor saljooghi ya sayere asatide mobaraze irani.mamnoon az deghate nazare shoma va takye bar inke taabeiyat hagh ast va salbe an dar hoghooghe iran betore ejbari pish bini nashode va yadam miyayad jenabe ostad sare class migoftand in belahaze in boodeh ast ke dar doreye ghajar ba tamasok be taabeiyate dovali hamchon engelestan ye ya ruusiye afrad az haghe ghezavate consooli estefade mikardand dar hali ke irani boodand.hamcu hamchenin baraye jelogiri az afrade bi taabeiyat ke hoghoogh danane bozorgi hamchon marhoome fatemi va mansoor ol saltaneye adl be an tavajoh dashtand sabk va siyaghe ghanoon chenin shode va dar haghighat ghanoongozare irano irani az eshkalate chand taabeiyati gozashte va anra pazirofte.baz ham mamnoon.hamishe sarafraz bashid

asman دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:23

بسیار عالی.سایتتون فوق العادست.مرسی

سپاس از توجه شما دوست من

جعفری جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:50

با تشکر از اطلاعاتتون. آیا شما میدانید که متولدین خارج از کشور که تابعیت ایرانی هم دارند آیا میتوانند دیپلمات یا قاضی شوند؟ متشکرم

درود
در حال حاضر خیر.پیروز باشید

ًRamin پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:46

Hi, I'd like to know what should actually be done in order to renounce Iranian nationality. Do you know of any online resource for that? Thanks.

درود
بنده اطلاعی ندارم

hamed یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:54

salam fogholade bod.
dar zemn oon doctore hoghogh ham chert ziyad goft,fekr konam khodesham nafahmide chi neveshte !!!

کیان شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:47

من انگلیس به دنیا اومدم و به ایران اومدم در چند ماهگی،و اینجا بزرگ شدم امکان گرفتن پاسپورت انگلیس بدون لغو تابعیت ایرانی است؟

درود کیان جان
از سفارت بپرسید. در مورد انگلستان اطلاعی ندارم

ادهم یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:38

سلام
بنده هم دنبال تابعیت دو گانه هستم دلیلش هم سخت بودن شرایط مسافرت به کشور مورد نظرم هست و اگه این شرایط سخت وجود نداشت حاضر نمیشدم هویت ایرانیم رو با کشور و فرهنگ دیگه ای شریک کنم.

ماریا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:45

سلام ممنون از اطلاعاتتون،ولی من یه سوال دارم،من میخوام با یک اقای اتریشی ازدواج کنم،و ازدواجمون ثبت اتریشی بشه و همونجا زندگی کنیم،ولی نمیدونم بعد از ازدواج تابعیت اتریش رو پیدا میکنم؟و ایا میتونم بدون اینکه ازدواجم ثبت ایرانی بشه،به ایران رفتو امد کنم؟و اگر بچه دار شدیم میتونم با بچه ام به ایران رفتو امد کنم؟مرسی

درود
اطلاعی از قوانین تابعیت اتریش ندارم.بهتر است با سفارت تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد