زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

بازکردن حساب بانکی در نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06

سلام.
برای فرستادن پول از ایران به بانکی (نروژ)که دانشگاه مشخص می کنه ازطریق صرافی ها می شه فرستاد؟یا راهی دیگر هم وجود داره.
اگر از طریق صرافی ها امکان داره آیا به قیمت ارض بانک مرکزی هست یا بازار؟

درود دوست من
بله.امکان پذیر هست و نرخ صرافی ها هم نرخ ارز آزاد هست
پیروز باشید

Pharmk44 یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 http://Good info

Hello! kbcgdab interesting kbcgdab site! I'm really like it! Very, very kbcgdab good!

a شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:34

ba salam man 4 mah hast ke dar norway zendegi mikonam va az tarighe hamsaram ke salhast dar norwejh zendegi mikonad be inja amadam
daraye karte eghamat va parsion number hastam
chand rooz pish ke baraye baz kardane hesab be banke DNB moraje kardam karmande bank goft chon jayi shaghel nistam va az hich jayi pooli daryaft nemikonam nemitoonam hesab be nam khodam dashte basham
faghat mitoonam hesabe moshtaraki ke ba hamsaram mitoonam baz konam estefade konam
momkene mano rahnamayi konid age banki dar norway hast ke in ghanoono nadare mishe moarefi konid?

درود دوست من
برخی بانکها در نروژ هستند که برای باز کردن حساب بانکی کمی کمتر سخت گیر هستند و عموما تنها دارای سایت هستند و در واقع بانک فیزیکی نیستند که به آنها بتوانید مراجعه کنید اما از نظر اعتبار و دسترسی به حساب بانکی و خدمات بانکی از جمله صدور ویزاکارت و غیره تفاوتی با بانکهای دیگر ندارند.شما می توانید این گونه بانکها را هم امتحان کنید.نمونه ی چند تای آنها سایتهای زیر هستند:
www.skandiabanken.no
www.landkredittbank.no
پیروز باشید

بابک جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

سلام آقا مهدی عزیز و ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید برات و ان شاالله که خودت و وبلاگت موفق باشدی در سال جدید
2 درخواست ازت دارم و اون اینکه مثل بقیه شهرهایی که ازشون توضیح گذاشتین برای شهرهای کریستیان ساند ترومسو بودو هم مطالبی بگذارید لطفا
و دوم اینکه درمورد میزان سود بانکی در نروژ هم توضیحاتی ارائه بدید لطفا
با سپاس فراوان

درود بابک جان و سپاس از مهرت
چشم.حتما اگر وقت کنم این کار را انجام می دهم.پیروز باشید

استثمار سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:43 http://sabn.us/

ممنون

مهسا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:55

سلام من به حساب دانشگاهی توی نروژ پول از طریق صرافی ریختم بعد 5روز یعنی 19آپریل صرافی statementواریزی رو ایمیل کرد که روش اسم بانکی که واریز کرده و نام صاحب حساب و مبلغ وتاریخ واریزی بود که 17آپریل واریز شده الان یک هفته میگذره دانشگاه به من هیچconfirmationیی نداده همش میگه پول دستمون نرسیده statementeصرافی رو واسش ایمیل کردم گفت درسته تا یکی دو روز دیگه میاد اما هیچ ایمیلی نداده میشه بگید من چیکار کنم و مشکل کجاست من وقت سفارت دارم

درود مهسا جان
بهتر است با دانشگاه تما بگیرید و خودتان پیگیر شوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد