زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

فرصت های شغلی در نروژ- بخش نخست: شرکت Aker Solutions

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 14 + ارسال نظر
دوست جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:01

با سلام و تشکر
میشه راجع به عید پاک و تعطیلات و مراسم خاصش بنویسید.

زهره حبیبی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:24

با سلام
سایت بسیار خوبی هستش من به طورکلی اطلاعاتی دریافت کرده ام که تا کنون در خصوص کشور نروژ نداشته ام دست دارم در مورد مذهبشان هم بنویسید.

milad65 سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42

با سلام و عرض خسته نباشید.
با تشکر دوباره از سایت بسیار مفیدتون.
دست مریزاد!!!!
برادر من در شرکت Aker کار میکنه، من خودمم فوق مکانیک سیالات دارم میخواستم ببینم اینکه من رزوممو مستقیم براشون بفرستم با اینکه اگه بدم برادرم بهشون تحویل بده چقدر فرق میکنه؟؟؟ اصلا مزیتی داره؟؟مرسی

درود دوست من
قطعا اگر برادرتان این کار را برای شما انجام دهد تاثیر بیشتری دارد چون در اینجا داشتن یک معرف کاری قابل اعتماد خیلی خیلی مهم است
پیروز باشید

سعید دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

باسلام
خواهشمند است در رابطه با صنایع کشتی سازی خودرو سازی و یا سایر صنایع دیگر هم اطلاع رسانی فرمایید.
با سپاس فراوان

سمیر پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:05

سلام من 21 ساله هستم و تخصصم ارایشگری است راهی برای گرفتن اقامت وجود داره

درود
متاسفانه بدون دانستن زبان نروژی و بودن در داخل نروژ شانس زیادی نخواهید داشت

محمد امین صادقی فر یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:11

سلام :من غواص صنعتی برشکار وجوشکار زیر اب عکاس و فیلمبردار زیر اب وغریق نجات بین الملل ومربی شنا و... میباشم و25 سالمه چطور میتونم برای کار در norway اقدام کنم .ایا میتونم پروسه زبان اون کشور را بردارم وبعد در انجا برا کار اقدام کنم .هزینه اش چقدر است .لطفا مرا راهنمایی کنید .با سپاس

درود
لطفا مطالب بخش کار در نروژ را بخوانید. در مورد رشته تخصصی شما اطلاعاتی ندارم

sara سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:41

سلام دوست گرامی
میخواستم بدونم که اگر کسی مدرک فنی حرفی مثل مکانیک یا آرایشگری از ایران داشته باشه با ورود به نروژ میتونه ویزای کاری بگیره ؟ و رشته های فنی حرفی محسوب میشوند ؟

درود سارا جان
برای ورود به نروژ نیاز به ویزای کاری دارید نه پس از ورود. داشتن مدارک فنی حرفه ای مزیت محسوب می شوند اما با داشتن صرفا آنها نمی توانید ویزای کاری بگیرید. این مدارک پس از ورود به نروژ و آنهم شاید به کار بیایند

ُShah شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:38

با درود
من کارمند شرکت انتقال گاز هستم و مدرک مهندسی الکترونیک دارم. می خواستم بدونم که برای مهاجرت، حتما خودم باید کاریابی کنم یا شرکتهایی هستن که این کار رو انجام میدن؟!!
با سپاس

درود
خودتان باید پیگیری کنید.مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید

فرهنگ سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:11

سلام با تشکر از شماو سایت خوبتان من سرمهندس نفتکش کشتیهای اقیانوس پیما هستم با 12 سال سابقه کارمتاهل 34 ساله میخواهم مدرک ایلتس بگیرم آیا برای نروژمی توانم اقدام کنم برای دانمارک یا سوئد چطور متشکرم

درود فرهنگ جان
بله.می توانید.مطالب بخش تحصیل رایگان در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید.همه چیز توضیح داده شده است.

رضا محمدی پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:04

با سلام
من دریا نورد و غواص صنعتی هستم...پرسش های دوستان رو در بالا خوندم راستش در جهت تکمیل سوال دوستمون اقای صادقی فر مشاغل دریایی نیاز به semanbook یا پاسپورت دریایی هست (دارندگان پاسپورت دریایی از هر کشوری میتونند در هر نقطه از دنیا مشقول کار بشن).... حالا سوال من اینه ایا کشور نروژ نیاز به مشاغل دریایی دارد؟ چگونه میتوان با صاحبین مشاغل تماس گرفت ؟ اطلاعات درموردبخش دریایی خیلی کمه با این که صنعت قوی در ضمینه دریا دارن ...
با تشکر

درود
بله.تمام موقعیت ها در سایت فین آگهی می شود
www.finn.no

علی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:42

با عرض سلام و خسته نباشید
من مهندس سوم کشتی هستم که 4 ساله تو شرکت نفتکش کار میکنم میخواستم ببینم واسه من امکان تو نروژ کار هست؟؟؟

درود علی جان
مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ بخوانید

نغمه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:48

خسته نباشید.میخواستم بدونم شرکت تعمیرات چاهای نفتی هم در نروژ هست ؟اگه هست ممنون میشم معرفی کنین.ممنون.

درود
همه شرکتها تقریبا در سایت فین آگهی برای کار می کنند

ahmad جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:53

مطلب جالبی بود.

rahim سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:53

سلام بنده مهندس مکانیک دارای 12 سال تجربه در صنعت پتروشیمی بخش تعمیرات .آیا کاری در ارتباط با تخصص ذکر شده در نروژ وجود دارد؟

سلام دوست عزیز.لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد