زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

آشنایی با شهر ترونهایم (Trondheim)

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 17 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:07

ممنون از اطلاعات با ارزشتون

مرتضی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

جناب آقای مهدی پور بمانند گذشته از تلاش ارزشمند شما بسیار سپاسگزارم.

محمد رضا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:31

سلام در مورد آینده کاری رشته دکترا شیمی NTNU میتونین کمکی کنین راستش من لیسانس و ارشدم مهندسی شیمی هست و الان برای دکترای شیمی پذیرش گرفتم میخواستم نظرتونو واسه آینده کاری این رشته و ریسک تغییر رشته ام بدونم ... ممنون
راستی چرا همه کس هایی که میان نروژ میگن 3 سال دکترا جزو 3 سال اقانت هست ولی طبق توضیحات شما نیست ؟

دوست من
دوره ویزای دانشجویی در نروژ همانند سوئد جزو مدت لازم سه سال برای اقدام جهت دریافت اقامت دائمی نروژ محسوب نمی شود.
شما برای اطمینان می توانید به سایت اداره مهاجرت نروژ یعنی
www.udi.no
مراجعه کنید.
Please note these examples of permits which do not form a basis for a permanent residence permit.

EU/EEA/EFTA-registration
Parental visit (residence permit to visit children in Norway for up to nine months)
fiancé permit
student permit
au pair permit
seasonal worker permit

rezaei سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

با سلام
اگر در مقطع ارشد در یکی از دانشگاه های معتبر تهران مدرک داشته باشم این امکان هست که بدون مقاله بورس تحصیلی پذیرش بگیرم

درود دوست عزیز
لطفا به بخش تحصیل در نروژ در وبلاگ مراجعه کنید و مطلب مربوط به شرایط اقدام برای دوره دکترا در نروژ را به دقت بخوانید

لیلا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

سلام
من از ntnu پذیرش گرفتم برا امسال برای مستر.می خواستم بذونم تو تروندهایم امکان پیدا کردن کار نه در حد تخصصی کار معمولی هست یا نه؟
ممنون

درود و شادباش
بله دوست عزیز.امکان یافتن کار دانشجویی وجود دارد.البته باید وقتی رسیدید آنجا پیگیر باشید .پیروز باشید

روشنک سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:18 http://0727.blogfa.com

چقدر خوب توضیح دادین
تموم خاطراتمو زنده کردین....
تو تیهلت تاور داشتیم غذا میخوردیم که یهو دیدم ابر و بارون با هم دارن از دور میان! بدون ماشین از تیهلت تاور تا
مٌهٌلت رو زیر بارون پیاده برگشتیم
دقیقا با همین منظره پشت سر از نید الوا عکس دارم و همچنین از اون طرف پل که یه عالمه کشتی تفریحی بود این منظره شهر دقیقا مثل ونیزه...

فک کن از ایتالیا و درجه حرارت 38 درجه رسیدم ترونهیم با حدود 12 درجه اوایل سپتامبر...هر چی خاطره دارم لرزیدنه:)

بهزاد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:29

بسیا شهر زیبای است به امید روزی که از این شهر های نروز یا سوئد دیدن کنیم

بهزاد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:44

سلام مهدی پور گل به نظر شما من با مدرک لیسانس زبان انلگیسی و تسلط کامل به انگلیسی می توانم در نروز کار پیدا کنم؟ البته می خواهم اگر بشه ادامه تحصیل هم بدهم

بهترین گزینه برای شما ادامه تحصیل است تا بتوانید پس از آن کار هم پیدا کنید.برای اطلاعات در این مورد به بخش تحصیل در نروژ در وبلاگ مراجعه نمایید.

سام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:37

Would you please introduce stavanger for us?
thanks
sam

سینا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13

بسیار ممنوون از سایت فوق العاده خووووبتون...
میشه لطف کنید در مورد شهر استاونگر هم به ما اطلاعات بدید...
سپاسگزارم....
سینا

درود.حتما در دستور کار قرار دارد.سپاس از توجه شما سینا جان

مهدی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:34

سلام :
ممنون از اطلاعات خوبتون.
یه سوال : فرمودید با لیسانس زبان و تسلط به آن بهتره که به ادامه تحصیل فکر کنیم. آیا کار دیگه ای هم نمیشه یافت که به رشته مرتبط نباشه ؟ هر کاری باشه که بشه ویزا رو تمدید کرد و کم کم فول تایم شد برای اقامت ؟

درود دوست من
امکانش هست ولی خب باید در سوئد باشید و دنبال کارهای متفرقه بگردید که در حال حاضر اصلا کار آسانی نیست.

محسن چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19

سلام خسته نباشید.
اطلاعات بسیار عالی و مفید است.
فقط من سوالی که برام پیش امد این است که هزینه زندگی چقدر می شود؟
من الان مالزی هستم. دانشکاه USM.

درود دوست عزیز
هزینه زندگی در مطلبی جداگانه به همین عنوان در ستون سمت راست وبلاگ قرار دارد.

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

با درود و خسته نباشید خواستم یک نکته را یاد اور شوم که هم در بخش معرفی تروندهایم و استاوانگر دچار اشتباه شده اید.تروندهایم سومین شهر بزرگ نروژ است که بعد از اسلو وبرگن قرار می گیرد.ونیز استوانگر چهارمین شهر بزرگ نروژ است که بعد از این شهرها قراردارد.
با مهر

درود دوست خوب من
چه کار خوبی کردید که اشتباه ما را یادآوری کردید.تصحیح شد.سپاسگزارم

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:26

ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﻭﺩﺭﻭﺩ بسیار ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﮔﺮﺍﻣﯽ.
ﻣﻦ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﯽ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺁﮔر ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺩﺭ ﻧﺮﻭﮊ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻣﻌﺎﺭﯼ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ بﻋﺪﻡ ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻣﺴﮑﻦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﮐﻨﻢ.ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ.ﺗﺴﻠﺖ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ ﮐﺎﻣﻼ ﺩﺍﺭﻡ ( ﺍﯾﻠﺲ ۶.۵ )

درود دوست عزیز
بله.امکانش هست.چرا که نباشد.مطلب مربوط به تحصیل رایگان در دانشگاههای نروژ را در وبلاگ خوب مطالعه نمایید

متین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

سلام دوست عزیز
خواستم بدونم اینکه دانشگاههای نروژ از جمله NTNU نمره زبان رو برا پذیرش بالا بردن و 6.5 شده الان! آیا ممکنه پذیرش با نمره کمتر هم بدن؟ آخه این نمره خیلی بالاست! برای دکترا یا ارشد مهندسی میخوام اقدام کنم
ممنون میشم

درود
سایت هر دانشگاه را چک کنید.دانشگاه به دانشگاه و رشته به رشته متفاوت است

امید سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:39

سلام من تو دانشگاه آزاد تهران شمال عمران میخونم آیا امکانش هست ارشدمو تو نروژ معماری بخونم؟
من اینجا فوتبالو حرفه ای بازی میکنم آیا تو نروژ میتونم فوتبالمو حرفه ای دنبال کنم؟
تورو خدا جواب بدین..........

درود امید جان
باید ابتدا دانشگاه و رشته تان را در سایت زیر بیابید
www.studyinnorway.no

u3f دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:08

با تشکر از سایت خوبتون که پاتوق من شده این روزا
یه سوال داشتم.با معدل 13 دانشگاه آزاد دوره کارشناسی اخذ آیلتس با نمره کافی امکان پذیرش دوره کارشناسی از این دانشگاه وجود داره؟؟

درود و سپاس از مهرتان
بله.نوع دانشگاه خیلی تاثیر ندارد.معدل و سوابق تحصیلی شما مهمتر است.برای دوره لیسانس بایستی زبان نروژی هم بدانید.برای ارشد مدرک زبان آیلتس یا تافل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد