زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

آشنایی با شهر استاونگر Stavanger

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 11 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:04

مثل همیشه عالی...
مرسی...

بهزاد سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26

عجب طبیعت زیبایی

صدرا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

سلام
دستتون درد نکنه . مختصر و مفید بود. ان شاءالله تا چند ماه آینده قصد آمدن به استونگر رو دارم و راهنمای نقشهای که گذاشتید هم خوب بود
ممنون

سام سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

سلام صدرا جان
واسه کار میری یا درس؟؟

H.N جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

سلام واقعا دستتون درد نکنه مثل همیشه عالی بود.
ببخشید وبلاگ زیر آسمان سوئد هم برای شماست؟
ببخشید وضعیت اقامت گرفتن و کار در سوئد چطوره آیا مثل کشورهای دیگه شذایطش خیلی سخته؟اصلا به نظر شما خوبه آدم اقامت نروژ بگیره؟
مرسی

درود دوست عزیز
بله.این دو وبلاگ خواهر هستند
شرایط کار در تمامی کشورهای اسکاندیناوی تقریبا یکسان و بسیار سخت و رقابتی است.شاد و پیروز باشید

سحر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35

سلام...
مرسی به خاطر سایت بسیار بسیار مفیدتون...
فقط یه سئوال داشتم.... چرا اینقدر دیر به دیر مطالب رو Update میکنید....؟؟؟
منتظر مطالب جدیدتر در مورد این کشور زیبا هستیم...
راستی یه سئوال دیگه.....
من پیشنهاد کاریه خوووب دارم ولی خیلی نگران اینم که به من ویزا ندن... در صورت داشتن پیشنهاد کار ویزا گرفتن حتمیه...؟؟؟؟؟

درود سحر جان
هر زمان که فرصت کنم وبلاگ را بروز می کنم ولی به ندرت وقت کافی برای آن پیدا می کنم.در صورت داشتن پیشنهاد رسمی کار از سوی کارفرمایی در نروژ احتمال دریافت ویزایتان بسیار زیاد است ولی خب قطعا نمی توان گفت قطعی است چون بستگی به مدارک تحویلی شما در ایران هم دارد.
شاد و پیروز باشید

مهسا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50

سلام مرد بزرگ

وبلاگ سفرتون رو نمیشه باز کرد. پیغام ویروسی بودن می ده. علتش چیه؟!

درود مهسا جان
نگاهی می کنم ببینم مشکل از کجاست.سپاسگزارم از مهرت.
شاد و پیروز باشی

سام پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:08

به روز نمیکنید؟؟

چشم.حتما

نیما جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:00

سلام اگر بخام تویه شرکت نفت نروژکار کنم باید چکار کنم
من رشتم شیمیه سابق کار داخل شرکت نفت ایران هم دارم
میشه راهنمایی کنید چطور میشه اقامت کار بگیرم

درود دوست من
برای این کار باتدا باید از سوی یک کارفرمایی در نروژ پیشنهاد رسمی کار داشته باشید و برای این کار هم باید ابتدا خود را به نحوی به نروژ یا یکی از کشورهای عضو شنگن برسانید

سینا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14

منظور شما اینه که اصلا نمیشه از ایران واسه کار اقدام کرد و حتما باید رفت اروپا و از اونجا Apply کرد...؟؟؟؟

درود سینا جان
بله.متاسفانه امکان دریافت ویزای کاری بصورت مستقیم از تهران بسیار ضعیف است چون برای گرفتن کار به هر صورت باید در دسترس باشید تا مصاحبه کنید و انتخاب شوید و بهمین خاطر شرکتها بیشتر به دنبال کسانی هستند که در حال حاضر در نروژ هستند و نیاز به مقدمات ویزا ندارند.اگر با ویزای توریستی یا دانشجویی بیایید می توانید برای دریافت ویزای شش ماهه کاریابی بلافاصله اقدام کنید و یا اینکه درس بخوانید و همزمان هم به دنبال کار بگردید.شاد و پیروز باشید

لیلا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:57

با سلام خدمت علی آقا گل . تمامی شهر های کشور نروژ 6 ماه شب و 6 ماه روز هست؟
با تشکر

درود لیلا جان
خیر.شش ماه شب و شش ماه روز در واقع به این معنی نیست که در طول شش ماه شب واقعا آفتاب دیده نمی شود یا اینکه در طول شش ماه روز،هرگز تاریک نمی شود بلکه تنها توازن بین روز و شب است که به هم می خورد.مثلا در ماههای سرد سال که تقریبا از ماه اکتبر تا آپریل به درازا می انجامد،خورشید در آسمان کمتر و تنها برای سه تا پنج ساعت دیده می شود و اگر باشد کورسوی آفتاب است که بیشتر احساس می شود.در ماههای می تا سپتامبر،وضعیت تقریبا وارونه است یعنی میزان تاریکی هوا کمتر است و شاید تاریکی مطلق سه تا پنج ساعت دوام داشته باشد.حالا اگر به سمت شمال و قطب شمال پیش بروید،این وضعیت در شهرهای شمالی نروژ یا سوئد حادتر می شود و هرچه به سمت جنوب کشور بروید،این وضعیت آب و هوایی بهتر و مناسب تر می شود
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد