زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

نروژ،سوئد،دانمارک و فنلاند در صدر بهترین دولت های قضایی دنیا

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 10 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39

باسلام
من از معتادان به بازدید روزانه از وبلاگتان " زیر آسمان سوئد " هستم . وبلاگ شما اینقدر آگاه دهنده است که باعث فیلتر شدن آن توسط مقامات محترم حکومت جمهوری اسلامی شده است . فقط جهت اطلاع رسانی . ایمیل منو دارید . لطفا جهت دسترسی مجدد به وبلاگ خوبتان لطفا مرا راهنمای فرمائید
متشکرم

درود دوست من
بسیار متاسفم و در تعجبم از اینکه این وبلاگ در ایران فیلتر شده است! واقعا دلیل خاصی نمی بینم! در حال حاضر برای دوستان داخل ایران تنهاترین راه استفاده از فیلترشکن یا VPN است.سپاس از توجه و مهرتان

علیرضا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:40

سلام خسته نباشید

بله متاسفانه زیر اسمان سوئد در ایران فیلتر شده است

سوالی از شما داشتم و اینکه از راههای امدن به نروژ یک راه گرفتن ویزای کاری شش ماهه هست. این راه خوب است؟ باتوجه به اینکه خودمون هزینه کنیم...

و اینکه در سوئد یا نروژ رشته ی "شیمی کاربردی" رو برا کار میپذریند؟ بازار کار این رشته اونجا به چه صورت هست؟

نوع مدرک مثلا دولتی بودن یا ازاد بودن و معدل تاثیر گذار است؟

سپاس از شما

درود دوست من
برای دریافت ویزای شش ماهه کاریابی بایستی در درجه اول شرایط عمومی و اولیه آن را که در وبلاگ به آنها اشاره شده است را داشته باشید. برای ویزای شش ماهه کاریابی در نروژ شانس بیشتر با کسانی است که دارای سوابق کاری در زمینه صنایع نفت و گاز هستند.
البته دانستن زبان نروژی در نروژ و دانستن زبان سوئدی در سوئد مهمترین عامل یافتن کار است.مدرک تحصیلی یا نام دانشگاهتان نقش چندانی ندارد که دانستن زبان و یا داشتن یک معرف سوئدی یا نروژی دارد.پیروز باشید

Paras سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

سلام
من أمسال پیش دانشگاهیم می خواستم بدونم چطوری می تونم از یکی ازدانشگاهای نروژبرای رشته ای تی أقدام کنم.وهزینه ماهیانه چقدرهست.ممنون از سایت خوبتون

درود بر شما
http://skyofnorway.blogsky.com/1391/07/05/post-38

کامین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42

به خاطر مطالب مفیدتون ممنونم
جز شما هیچ سایت یا وبلاگی انقدر اطلاعات مفید و ضروری درباره نروژ ارائه نداده.
واقعا خسته نباشید.

درود دوست من
سپاس از توجه و مهرت.شاد باشی

norton جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11

ممنون از اطلاعات مفید شما

حمید خ جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:15

با سلام و درود فراوان...
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی در دانشگاه تهران هستم، قصد دارم برای دکترا در نروژ اقدام کنم. آیا در دکتری میتوانم برای رشته دیگری اقدام کنم؟
آیا در دانشگاه های نروژ مدیریت تکنولوژی در مقطع دکتری ارائه میشود؟
ممنون میشوم جواب سوالم را از شما دریافت کنم.
با تشکر

درود دوست عزیز
لطفا ابتدا مطلب زیر را بخوانید
http://skyofnorway.blogsky.com/1390/07/16/post-17

حمید خ شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

با تشکر، مطلب مفید بود و کارا

منصور پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://metronomeforg.blogfa.com

سلام دوست من
مطالب زیبایی در سایتتان مشاهده کردم.
حالا اگه من بخوام دوستانی در خارج از ایران داشته باشم شما کمکم کنید تا بتوانم به وبلاگ های دوستان جدید در خارج از کشور سر بزنم.منتظر کمک شما هستم

میلاد سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

درود به علی عزیز
دیگه با vpn هم نمیشه به محتوای وبلاگ سوئد دسترسی داشت، کلا مسدود شده، واقعا متاسفم، فقط می تونم بگم متاسفم... حتی شاید این وبلاگ هم مسدود کنن.
لطفا یه اقدامی کن، بهتر نیست از بلاگ اسکای به یه سرویس مطمئن دیگه مهاجرت کنی؟ هنوز بخش هایی از وبلاگ سوئد از طریق کش گوگل قابل دسترسیه. نگو که وبلاگ رو رها میکنی...؟؟

درود میلاد جان
وبلاگ از نشانی زیر قابل دسترسی است
www.underskyofsweden.blogsky.com

شیسم چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:53

سلام ممنون از مطالب خوبتون
عدر میخوام راه مهاجرت غیر قانونی به نروژ چه جوریه و شرایطش چطوریه اگه میتونید از طریق ایمیل جواب بدید ممنون

درود
بنده از راههای غیرقانونی اطلاعی ندارم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد