زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

نشانی جدید وبلاگ زیر آسمان سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
حمیده دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42

ممنون از پیگیری های خوبتون

حسن چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:21

با سلام
خیلی خوشحال شدم.
با تشکر فراوان.

علی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

سلام واقعا به خاطره مطالبه مفیدتون تشکر میکنم. میشه اگه لطف کنید زود به زود سایته زیر اسمان نروژو به روز کنید. من همیشه با نا امیدی به این سایت میام. میشه جدیدترین اماره پناهندگی در نروژو هم بدید. یه سوالم داشتم اینکه شما نوشتید از سوئد به نروژو دانمارکم مهاجرت میکنن.میشه بگید چرا یه عده از ایرانیا از سوئد به نروژ میرند؟

درود دوست خوب من
پاسخ شما را در وبلاگ زیر آسمان سوئد دادم

هدایت پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

سلام دوست عزیز
ممنون از اطلاعات مفیدتون من یک ایمیل زدم واسه شما اما برگشت خورد اگه امکان داره یک ایمیل به ایمیل من بزنید تا من بتوانم با شما در ارتباط باشم سپاس از لطفتون
هدایت

درود بر شما
skyofnorway@gmail.com

mehran یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

سلام
دو تا وبلاگ عالی! لطفا ادامه بدید

درود و سپاس از مهرت مهران جان.پیروز باشید

آموزشگاه زبان سوئدی پارسیانا دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:51

به اطلاع علاقمندان به زبان سوئدی میرسانیم

کلاسهای نیمه گروهی ، خصوصی و آنلاین در موسسه پارسیانا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.علاقمندان می توانند باشماره 88807186 و یا 09196364945 تماس بگیرند.

آموزشگاه زبان نروزی پارسیانا دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:29

آموزش زبان نروژی در تهران

علاقمندان به فراگیری زبان نروژی بطور خصوصی ،‌نیمه خصوصی و آنلاین می توانند با شماره 888807186 و یا 09196364945 تماس بگیرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد