زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

زمانی که شغل تان را در نروژ عوض می کنید...

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07

سلام علی جان
وبلاگ بسیار پرمحتوایی داری و مطالب آن بسیار تمیز! مرتب و کاربردی است.
برای شما آرزوی موفقیت دارم

سپاس فراوان از شما مهدی عزیز.پیروز باشی

پسرک چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:25

ای آقا. وقتی کار گیر نمیاد چطوری باید شرط بگذاریم؟ دو روز اروپا(جنوب اروپا) نری سر کار از گشنگی میمیری. من شرط نمیتونم بگذارم برای کارفرما. ایتالیا وحشتناک شده. وحشتناک. راستی من پرستار هستم(لیسانس ایتالیا) میتونم بیام نروژ کار کنم. پیشاپیش سپاس

پسرک شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:01

|؛آقا جواب ندادی. با لیسانس پرستاری ایتالیا میتونم بیام نروژ کار کنم؟ ممنون

درود
بایستی ابتدا مدارکتان را برای ارزشیابی بفرستید.اگر قبول شدید،سپس باید دوره های اختصاصی را به زبان نروژی بخوانید و پس از حدود یکسال امتحانات نهایی را پاس کنید تا سپس بتوانید وارد بازار کار شوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد