زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

"ارنا سولبرگ" نخست وزیر نروژ شد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

سلام
علی آقا خسته نباشی و دستت درد نکنه، ممنون از اطلاع رسانی خوبت

درود سعید جان. سپاس از اینکه توجه داری

احمد ایمانی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:30

با سلام.
بنده دارای مدرک کاردانی عمران_کارهای عمومی ساختمان از موسسه اموزش عالی غیر انتفاعی شمس گنبد کاووس با معدل 15 می باشم و اکنون دانشجوی کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران_عمران دانشگاه ازاد گرگان هستم. در چارت کارشناسی اکثر دروس اصلی عمران و دروس پایه موجود است نظیر استاتیک،مقاومت مصالح،تحلیل سازه، بتن،فولاد،ریاضی و معادلات دیفرانسیل.بنده تمام سعی خود را خواهم کرد تا در این دروس بهترین نمره را با بالاترین سطح معلومات کسب کنم.از هم اکنون بنا دارم تا برای کنکور ارشد ازاد اماده شوم و بنا دارم در دانشگاه ازاد واحد علوم تحقیقات تهران یا واحد مشهد قبول شوم.با فرض اینکه در مدت این 4 سال بتوانم نمره زبان بالا و همین طور چند مقاله isi داشته باشم ایا می توانم از دانشگاههای معتبر نروژ یا هلند بورسیه کامل و فاند کسب کنم.در خواست دارم در این خصوص پاسخ لازم را ارائه دهید و همچنین اگر توصیه خاص دیگری لازم هست خواهش میکنم بیان بفرمائید.
سپاسگزارم.

درود احمد جان
بله.چرا که امکانش نباشد اما برای دریافت پذیرش ابتدا بایستی مدرک زبان انگلیسی تان را آماده کنید.پس از آن سایر مدارک از جمله ترجمه مدارک تحصیلی تان را آماده می کنید و برای دانشگاه موردنظرتان ارسال می کنید. لطفا مطالب مربوط به بخش تحصیل در نروژ را در داخل وبلاگ خوب مطالعه کنید

احمد ایمانی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:51

با سلام مجدد.
البته یک نکته بسیار مهم را فراموش کردم و ان اینکه ما از لحاظ اقتصادی در طبقه ی تقریبا متوسط جامعه قرار داریم که پدر بنده بازنشسته هستند و با حقوق بازنشستگی گذران زندگی میکنیم.البته قرار است در یک طرح صنعتی مربوط به احداث سنگ شکن شریک شوند و بنده نیز به عنوان سهامدار در کنار تحصیل در ازمایشگاه ان واحد مشغول به فعالیت خواهم شد.و در دوره ی تحصیل ارشد در ازاد تهران یا مشهد سعی خئاهم کرد در کنار کار تحقیقی در دانشگاه برای به نتیجه رساندن مقاله در شرکت های خصوصی هم اگر شد کار کنم در غیر این صورت در همان سنگ شکن فعالیت خواهم کرد.
لازم به ذکر است که در فروردین امسال بنا بر ازدواج دارم.
حال با توجه به شرایط بنده که مختصرا عرض شد خواهش دارم بنده را برای ادامه ی تحصیل در دوره ی دکتری در نروژ یه صورت رایگان و همین طور اقامت با هزینه ی خود راهنمایی فرمائید.
سپاسگزارم.

مطالب مربوط به بخش تحصیل در نروژ در داخل وبلاگ را مطالعه کنید

بابک پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:27

با سلام علی جان
میخواستم ازت یک سوالی بپرسم که آیا امکان داره که نروژ هم مثل سوئد و دانمارک در آینده به خاطر آمدن دست راستی ها در دانشگاهاشو روی خارجی ها برببندد!!!!!!؟؟؟
با سپاس!!!!!

درود بابک جان
گمان نمی کنم.اتفاقا تاکید بیشتر احزاب و مردم بر روی این است که نظام آموزش و پرورش و نظام درمانی همچنان رایگان برای همگان بماند. اینکه مثلا دانشگاهها از دانشجویان خارجی شهریه دریافت کنند،امری نیست که ظرف یکی دوسال تصمیم گیری و اجرا شود.برای سوئد هم این فرایند چندین سال طول کشید.با این همه،گمان نمی کنم این اتفاق در نروژ حداقل به این زودی ها بیافتد.پیروز باشید

ali arman پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:11

سلام من 32 سالمه لیسانس تربیت بدنی و فوق دیپلم صنایع چوب و کاعذ دارم و چند سال قهرمان کشتی ایران بودم و مقامای قهرمانی زیادی در سطح کشور و بین لملل دارم مدرک داوری و مربیگری کشتی دارم متاهلم و علاقه دارم برم نروژ برای زندگی سال1999 مسابقات جهانی امدم دانمارک لطفا راهنماییم کنید

درود
اینکه چگونه ویزا از راه فعالیت های ورزشی بگیرید مستلزم آن است که ابتدا شرکت یا شخصی را پیدا کنید که حاضر باشد شما را استخدام کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد