زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

دخالت پلیس امنیتی نروژ در روند صدور ویزا برای دانشجویان ایرانی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 8 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

ممنون بابت این پست خوب. ولی در انتها از واژه "تقاضای پناهندگی کرده اند" استفاده شده است. بنظرم بهتر هست که اصلاح بشه به چیزی مثل "تقاضای وبزا کردخ اند"

درود احسان جان
واژه پناهندگی درست بکار برده شده است.دانشجویانی که پس از ورود تقاضای پناهندگی کرده اند و پناهجو شده اند و یا به عبارتی دیگر تحصیل را ادامه نداده اند و یا در پایان تحصیلات تقاضای پناهندگی کرده اند

hamid جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40

سلام و ممنون بابت اطلاعات بسیار خوبتون . آیا صفحه ای به همین نام برای فنلاند هست که اطلاعات این کشور رو داشته باشه ؟(زیر آسمان فنلاند)

درود دوست من
خیر اما اطلاعات بسیار مفیدی در سایت زیر برای ادامه تحصیل در دانشگاههای کشور فنلاند موجود است
http://www.studyinfinland.fi

مسعود جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:18

با تشکر از شما
برای دوره دکتری در رشته مهندسی نفت در نروژ هم این محدودیت را پلیس امنیتی در نظر میگیرد ؟ چون من در حال ارسال مدارک برای بورسه و مکاتبه با سوپر وایزر هست

با سپاس فراوان

درود مسعود جان
ظاهرا این موضوع شامل حال همه دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی می شود اما صمیمانه برای شما آرزوی پیروزی دارم

milad65 یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

با سلام!!!
امسال هم به همین منواله؟
من امسال 9 میلیون تومان ضرر کردم حالا منهای 330 یورو که برنگشت. اگه به همین روش میخوان برخورد کنن اقدام نکنیم دوباره!!!

درود میلاد جان
امیدوارم که امسال موفق شوید

[ بدون نام ] شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:49

سلام علی آقا
چی میشه گفت.
از ایرانی فعلا بد بخت تر نداریم که حتی ویزای دانشجویی هم به بچه ها نمیدهند.
منم این موضوع رو شنیده بودم
در مورد ویزای کاری هم موضوع به همین منوال است؟
بنظر شما براش وقت بزارم یا اونم سرکاریه برای ملیت ایرانی؟
متشکرم بابت اطلاع رسانی

درود دوست من
برای ویزای کاری فعلا مشکل خاصی وجود ندارد.پیروز باشید

جمشید حاجی جباری جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:24

سلام با احترام باستحضار میرساند اینجانب 52 سال سن دارم و مجرد شدم سال 92 جهت گردش نیاز به ویزای توریستی دارم و از نظر مالی هیچگونه مشکلی ندارم خواهشمندم در صورت امکان راهنمایی ام نمایید با تشکر

درود
مطلب مربوط به ویزای توریستی را در وبلاگ بخوانید

پریا دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:29

سلام و یک دنیا تشکر از اطلاعات مفیدتون، آیا این وضعیت برای دانشجویان رشته های مدیریت هم وجود دارد؟؟؟؟؟

درود
خیر.تنها رشته هایی که در فهرست هستند مشمول بررسی بیشتر می شوند و ممکن است اداره مهاجرت مدارک بیشتری از شما بخواهند تا پاسخ درخواست ویزای شما را بدهند

محسن شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:10

سلام
خدا قوت
ممنون بابت پیچت
میخاستم بدونم از این به بعد تحصیل تو دوره دکتری تو نروژ و فلاند شهریه داره؟

درود
شهریه ای وجود ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد