زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

زمستان نروژ و نکات ایمنی برای سلامتی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
دینا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:42

با سلام و درود

بنده از طریق سازمان ملل ترکیه به عنوان پناهنده تا چند ماه دیگر به نروژ مهاجرت می کنم و یک بچه 6 ساله دارم و خودم هم قصد ادامه تحصیل در نروژ را دارم به نظر شما دولت نروژ چه حمایتی از من و بچه ام بطور رایگان میتواند بکند؟

درود
به سایت اداره مهاجرت نروژ مراجعه کنید.تحصیل برای همگان در نروژ رایگان است

ایمان یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:17

عذر میخوام این سوال رو اینجا میپرسم.
من از یکی از دوستانم راجع ادامه تحصیل تو نروژ سوال پرسیدم گفت خیلی هزینه ها زیاده و گرون تموم میشه. میخواستم بدونم تا چه حد حقیقت داره. ممنون میشم پاسخ بدین...

درود
مطلبی در همین زمینه هزینه های زندگی در نروژ در داخل وبلاگ موجود است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد