زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

آشنایی با قوانین و فرهنگ دوچرخه سواری در نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
Nader دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

باتشکر از راهنماییهای بسیار خوب و مفیدتان ،موفق باشید ودرود بر شما

ahmad یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

با عرض سلام . خسته نباشید خدمت شما
ممنون از مطاب خوب و مفیدتان.

من راهنمایی از خدمتتان میخواستم.
میخواستم بدانم اگر من جهت همکاری با شرکت های نروژی اقدام به آمدن به نروژ کنم امیدی هست ؟ و میتوانم در صورت یافتن به واسطه آن ها اقامت بگیرم ؟ حوزه کاری من برنامه نویسی و طراحی وب است .

با تشکر

درود احمدجان
قطعا امکانش هست.مهم دریافت پیشنهاد کاری ست و مابقی کاغذبازی خواهد بود

سینا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:15

سلام خسته نباشید
راستش شاید نظر من ربطی به موضوع نداشته باشه. اما خواهشا منو بی جواب نذارین!
ببینید من 21 سالمه و هم عکاسی بلدم و هم نت(شبکه کامپیوتری)
منظور من از بلد بودن اینه که حتی مدرک های داخلی قابل ترجمه و خارجی از کشورهای دیگه دارم(آلمان و انگلیس)! و به نوعی میتونم بگم یه نیرو کار هستم!
سوال من اینه که من باوتجه به شرایطم میخوام برای اقامت یه کشور اقدام کنم.
میخوام بدون من باید برای اقامت چه کار کنم ؟ از کجا باید شروع کنم و برام مهم نیست که چند سال زمان ببره چون من فعلا دارم تحصیل میکنم.
لطفا منو راهنمایی کنید برای شروع باید چی کار کنم؟؟؟

درود سینا جان
بهتر است ابتدا درستان را تمام کنید،مدرک زبانتان را بگیرید و سپس برای ادامه تحصیل یا برای پیدا کردن کار اقدام کنید.به مطالب بخش تحصیل در نروژ و کار در نروژ در وبلاگ مراجعه کنید

طراوت دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

سلام
آیا بیمه دوچرخه / دوچرخه سوار هم وجود دارد؟

درود
شما می توانید هر چیزی را با پرداحت حق بیمه اش بیمه کنید.محدودیت خاصی وجود ندارد

میلاد کاظمی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

سلام
من سال سوم دبیرستان رشته ی ریاضی هستم.میخواستم برای فوق دیپلم در رشته ی کامپیوتر در یکی از کشورهای اروپا ادامه تحصیل دهم
الان کلاس زبان هم میرم ب طوریکه اگر در جمعی قرار بگیرم میتوانم صحبت کنم
میخواستم ببینم ایا میتونم برای تحصیل در مقطع فوق دیپلم، در کشوری تحصیل کنم یا نه؟اگر میتوانم، در چه کشوری؟با چه شرایطی و از کجا باید شروع کنم؟

درود میلاد جان
متاسفانه تا زمانی که دیپلم و پیش دانشگاهی را نگذرانید و مدرک زبان خودتان را دریافت نکنید،کار خاصی نمی توانید انجام دهید

یگانه شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:09


ممنون از راهنماییتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد