زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

افزایش چشمگیر درخواست های اقامت نروژ بر اساس ازدواج

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:43

با سلام ودرود
شرط لازم برای ازدواج با تبعه نروژی و میزان درآمد مشخص که فرموده بودید دقیقا به میزان و چگونه است؟ ممنون میشم اطلاعاتی در این زمینه بدهید

درود احسان جان
لطفا به سایت اداره مهاجرت نروژ در اینجا بروید.اطلاعات موجود است
http://www.udi.no/en/want-to-apply/family-immigration/?f=irn&c=irn

فرهاد شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:57

لطفا در مورد وضعیت رشته روانشناسی و کار ان در نروژ بهم اطلاعات بدین

درود فرهاد جان
به سایت مرجع تحصیلی در نروژ بروید.همه اطلاعات در آنجا هست
www.studyinnorway.no

mona چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:48

In ghanoon tasvib shode? Age shode in hoghoogh ba kasre maliate ya bedoone oon?

درود
در صورت تصویب اعلام خواهد شد

رحمانه یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:34

سلام من قصد ازدواج با پسر دایی ام که مقیم نروژ هستن را دارم. سوال من اینه که آیا برای بررسی پرونده ما در سفارت انجام تست DNA به چه منظوری صورت میگیرد ؟ من از بعضی ها شنیدم که با ازدواج های فامیلی مخالفت میشه.باهمه ازدواج های فامیلی یا فقط اونایی که مشکل ژنتیک داشته باشند ؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی نگرانم که نتونم پذیرش بگیرم برای رفتن به نروژ آخه ما عقد کردیم .

درود
به سایت اداره مهاجرت نروژ مراجعه کنید
WWW.UDI.NO
آزمایش در برخی موارد که نیاز احساس شود انجام می شود نه در همه ی پرونده ها اما احتمال آن را بدهید.در مورد شانس پذیرش پرونده شما هیچ نظری نمی توانم بدهم

حیدر چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:28

با سلام
دوستان نیاز فوری و شدید به راهنماییتون دارم
من خودم تبعه ایرانم و خانومم تابعیت نروژی داره و الان ۳ سال هستش که باهم ازدواج کردیم در ایران و ازدواج ما در نروژ ثبت نشده است
خانومم امسال برای زایمان برگشت نروژ و اونجا بچمون رو به دنیا آورد ولی چون ازدواج ما اونجا ثبت نشده بود برگه تولد به اسم مادر صادر شده است و به همین دلیل الان ایران به بچه شناسنامه ایرانی نمی دهد
کمکم کنید خواهشا ازذ چه راهی میتونم اسم خودم رو وارد اون برگه کنم و بتونم ثابت کنم که پدرشم بر طبق قوانین نروژ
من تابعیت اونجا رو ندارم و نمیتونم برم اونجا
خواهشا کمکم کنید

درود حیدر جان
بهتر است با سفارت تماس بگیرید و از آنها بپرسید

sasan121 جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:45

سلام من ۳۰سالمه و لیسانس مکانیک,متاسفانه توی این مملکت چون پارتی ندارم توی پالایشگاهها وحفاری نفت بصورت کارگر فنی کار میکردم و دیگه خسته شدم اگر خانومی برای ازدواج صوری یا واقعی یا کسی بتونه کمک کنه توی یه کشور دیگه سر کار برم,سن و سال خانوم اصلا مهم نیست,کشور هم زیاد مهم نیست فقط کشوری که کار یا اقامت تضمین بشه sasanhatami@yahoo.com_00989360412562

nn شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:59

در مورد ازدواج فامیلی و احتمال رد شدن آن میشود یک سری اطلاعات برای ما که در ایران هستیم بدست بیارید . آخه منم با پسر داییم میخوام ازدواج کنم و اینو شنیدم و نمیدونم دقیقا قانون اونجا چیه ؟؟؟ با تشکر

درود
تمامی اطلاعات لازم در داخل سایت اداره مهاجرت نروژ نوشته شده است
www.udi.no

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد