زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

قوانین جدید و خبرهای کوتاه از نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 18 + ارسال نظر
پژمان شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:05

نروژ کشور رویایی من، امیدوارم روزی بتونم به این کشور زیبا مهاجرت کنم.

جمشید بختیاری شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:39 http://jamshid_84@yahoo.com

امیدوارم یه روز به این کشور زیبا مها جرت کنم

sina شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:39

دوستان نروژ به هیچ وجه یک کشور رویایی نیست من دو سال اونجا زندگی کردمو مخصوصا برای ما ایرانی ها.

هادی شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:07

باسلام آقای مهدی پوروتشکر از مطالب جالب تان
آقای مهدی پور نماد نروژ چیه؟

درود هادی جان و سپاس از توجهت
منظورتان از نماد چیست؟

سیاوش یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:01

ما امدیم خبرى نیست ، هر چى خبره همون جاها پیشه شماست

رمضان صداقت یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:16

خوشا به حال من که دارنده پاسپورت نروژی هستم
یکی از بهترین کشورهای دنیا میباشد
Jeg elsker norge -:)

salam dosta Norway ingadar jay khob ham nast ki shoma fekar moned

صابر دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:31

دوستان من الان نروژ زندگی میکنم باور کنید اصلا هیچ کدوم از کشورهای دنیا رویایی نیستن چه برسه به نروژ. وطن ادمی رویایی ترین جای دنیا برای خود ادم است. لطفا ندیده و نشناخته به هیچی باور نکنید. در ضمن نماد نروژ دزدان دریایی است، وایکینگها.
صدای دهول از دور خوش است. موفق باشید

Massod دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

MAn 30 sal ast ke der Norvej zendagi mikonam,,anghadr roayai nist ama der kol kheili khobe..man kheili raziam..makhsosan azadi va kar!

ایمان دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:02

ممنون از اطلاعات عالیتون. امیدوارم بتونم برای تحصیل تو مقطع کارشناسی بیام اونجا
یه سوالی داشتم. تو نروژ برای دوچرخه سواران مالیاتی در نظر میگیرن؟

درود و سپاس از توجه شما
خیر.مالیاتی وجود ندارد

mj چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:45

سلام یه سوال هنوز ویزای آموزش زبان نروژی ب ایرانیها میدم?

درود
خیر

Morteza Azimi یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:49

Salam dostan
Bande daray tabiate Norwejam, to Norwej moghiat ha besyar zead ast ama har kari poshtekar mikhahad. agar az moghaiat in keshwar betonim ba nahwe ahsan estefadeh konim mitone ea keshware royaye bashe , . Dar zemn Norwej ea keshware ast ba farhang besyar bala wa mardoman zirak o tahsil karde. baray royae bodan Norwej baead khod ra be sath mardoman inja rasand.

محبوبه بابایی ساروی پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:46

با سلام....دوست عزیزم ...ممنونم از اطلاعاتی که در اختیار سایرین قرار می دهید....چنانچه در نظر داشته باشم برای دوره مستر در رشتهMBA از دانشگاهی در شهر اسلو پذیرش تحصیلی رایگان بگیرم ایا با توجه به اینکه مدرک تحصیلی دوره لیسانس من زبان و ادبیات انگلیسی هست امکانش وجود دارد یا خیر.
در ضمن بازار کار رشته MBA در کشور نروژ چگونه است ..با سپاس از..

درود
به بخش کار در نروژ مراجعه کنید. اماکن دریافت پذیرش تحصیلی هست اما امکان دریافت ویزا ضعیف است

amin یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11

درود بر دوست عزیزم
من بیشتر از دو ساله قصد دارم به هر نحوی شده ایرانرو ترک کنم اما اطلاعات کافی ندارم بهترین کشور در حال حاظر کجاست؟؟؟
ممنون میشم کسی کمکم کنه
بی صبرانه منتظر اینم که از ایران برم
در ضمن من خدمت هم رفتم و پاسپورت هم دارم

درود دوست من
بستگی به شرایط هر شخص دارد.نمی توان کلی نظر داد

مریم چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:48

سلام دوست عزیزم لطفا جواب و به ایمیل بفرستین برام سوالم اینه شرایط پناهندگی نروژ و اینکه ایا نروژ دیپورت داره یا نداره؟؟؟؟؟

Pooria چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18

سلام وقتتان بخیر
اول ممنونم از سایت خیلی خیلی خوبتون
دوم یه سوال داشتم نروژ دیپورت داره؟
و پناهندگی چجوریه قوانینش
با سپاس فراوان

درود
بله.سایت اداره مهاجرت نروژ را مطالعه کنید

مرتضی خزانی فر چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:28

Mmnon azatoon

Ahmad شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:27

ارزوی من رفتن به کشور نروژ هست خیلی دوست دارم انسان بودن و انسانیت رو تجربه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد