زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

آخرین آمار مهاجرت به نروژ در سال 2011 میلادی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
Ali سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:18

ممنون از مقاله خوبتون
چرا گفته شده درآمد خانوارهای ایرانی کمتر از نروژی هاست؟
یعنی در نروژ هم نوعی نژادپرستی وجود داره که مانع پیشرفت ایرانیها میشه ؟

درود بر شما
سطح درآمد ایرانی هایی که در متن به آنها اشاره شد بخاطر عوامل زیادی می تواند کمتر از سطح درآمد خانوار نروژی باشد.این مساله ارتباطی با مسائل نژادپرستی ندارد.عواملی همچون پناهنده بودن و کمک گرفتن از دولت،بیکاری،کار کردن زن و مرد با همدیگر در یک خانواده،تعداد سالهای کار در نروژ،میزان تحصیلات و سوابق کاری و...

امید یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57

با سلام و تشکر فراوان از اینهمه اطلاعات مفیدی که بی هیچ چشمداشتی در این وبلاگ ارائه نموده اید بسیار سپاسگزارم

aryanآریان یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:08

سلام
ممنون از اطلاعات مفید شما
من اگر امروز بخواهم برای اقامت در نروژ اقدام کنم چقدر شانس موفقیت دارم
من کارشناس مهندسی صنایع هستم همسرم کا شناس مامایی فرزند بزرگم پسر 17ساله جزءشاگردان ممتاز در رشته ریاضی و فرزند دوم 11ساله پسر تخصص من مدیریت کیفیت است. ممنون خواهم شد راهنمایی فرمایید

درود آریان جان
راههای مختلفی برای ورود به نروژ هست.راه ادامه تحصیل که بایستی پذیرش از دانشگاه بطور نمونه در مقطع ارشد بگیرید.راه کاری که بایستی از سوی یک کارفرما در نروژ پیشنهاد کار داشته باشید.

مجی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:31 http://www.teachersolider.blogfa.com

سلام
سال جدید مبارک
به خاطر مطلب کامل، جالب و جامع تون تشکر می کنم.
من هم از اون دسته افرادی ام که علاقه ی زیادی به تجربه ی زندگی در کشور دیگری دارم.
میتونم همینجوری پاشم بیام اونجا و شروع به زندگی کنم یا نه.
اگه امکانش هست راهنمایی کنید/
لطفا برای پاسخ به من یا ایمیل بفرستید و یا به وبلاگم سر بزنید. چون ممکنه فراموش کنم به وبلاگتون سر بزنم.
با تشکر
ضمنا منو خانم معلم (دری) معرفی کردند

بالدی چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:26

سلام با تشکر از اطلاعات مفید شما
١-برای ورود به نروژ برای کار نیاز به ویزاى شنگن هست
٢-اگر هیچ اشنا وکسى را در نروژ نداریم چگونه میتوانیم به انجا سفر کنیم

درود
1- خیر.ویزای کاری نیاز هست
2- باید از فردی در نروژ که آشنا یا فامیل شما باشد دعوتنامه داشته باشید

محمد یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:20

با سلام و خسته نباشید من میخواستم به نروژ مهاجرت کنم و آنجا اقامت دائم بگیرم من مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارم و 4 سال سابقه عضویت در تیم ملی قایقرانی ایران را دارم دارای دو مدال قهرمانی اسیای و شرکت در 8 مسابقه و حال 4 سال است که به دلیل یک سری از مشکلات مذهبی و مالی تیم ملی را ترک کرده ودر بازار آزاد مشغول کار هستم و شغل تعمیر برق خودرو تنظیم موتور به صورت تجربی هستم میخوام بدونم کم هزینه ترین راه برای اقامت من کدام گذینه است با تشکر

درود
شرایط تحصیلی برای دریاف پیشنهاد کاری ضرورت دارد

فداحسین رحیمی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 20:14 http://web

سلام خدمت شما بسیار سپاس از اطلاعات شما خیلی ممنون . من میخاستم به کشور های خارجی پناهنده شوم مثلا ناروی چجوری میتونم هیچی ندارم یعنی غیر قانونی ممنون میشم ازتون اگه رهنمایم کنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد