زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

فرصت های شغلی در نروژ- بخش دوم: شرکت Aibel

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
farhood سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

سلام . با تشکر از زحماتتون ی سوال داشتم . می خواستم بدونم اگه فرد بعد چند سال خواست به ایران برگرده
می تونه ؟ یعنی تعهد خاصی واسه کار در اونجا نیست ؟

درود دوست من
خیر.هیچ مانعی نیست

farhood پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:54

با سلام مجدد . من الان دانشجوی ترم اخر مهندسی نفت ( حفاری نفت ) از دانشگاه صنعت نفت هستم ! به نظرتون من واسه کار اقدام کنم یا تحصیل ؟

درود دوست من
اگر مدرک زبان بگیرید می توانید برای ادامه تحصیل اقدام کنید.برای کار بایستی چندسالی حداقل سابقه کار نفت و گاز داشته باشید

عرفان جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:08

سلام
من متخصص پایپینگ طراحی و اجرا و هم چنین بازرسی جوش با 3 سال ثابقه کار هستم
می خواستم امیدی به پیدا کردن کار هستم؟اصلا توی این جند سال ایرانی گرفتند ؟حتما باید زبان نروژی بلد بود ؟

درود عرفان جان
برای رشته شما دانستن زبان انگلیسی کافی ست.سایت finn.no را چک کنید.ایرانی های زیادی بدین شکل کار پیدا کرده اند و به نروژ آمده اند.امکانش وجود دارد.امیدوار باشید

هادی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:45

سلام خسته نباشید
من مدرک مهندسی شیمی دارم و چهار سال سابقه کار تو شرکت نفت دارم،برای کار اقدام کنم موفق میشم یا برای ادامع تحصیل؟

درود هادی جان
باید شرایط خودتان را ببینید و برای هر دو اقدام کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد